Monday, June 27, 2011

LA IKRA HA FIDDIN :')

mari aku bawakkan imaginasi dan akai (akal) anda semua untuk melihat sesuatu yang lebih baik disebalik kejadian yang penuh hikmah ini. percayalah. apa yang terjadi mesti akan ada hikmahnya. dan hikmah itu adalah suatu perkara yang baik-full stop!!
sedih? bila putus cinta. sedih ke? ok bagus. anda normal. semua makhluk akan sedih bila kehilangan. lagi2 kehilangan sesuatu/seseorang yang disayangi. aku pernah hilang makwe (dulu). aku pernah hilang moto (dulu) aku pernah hilang nenek (dulu) dan banyak lagi. tapi takpe. biarlah. sedih? ya aku sedih. tapi dulu.
kembali kepada topik asal. putus cinta dan sedih. ia normal. melainkan anda seorang kasanova atau gigolo yang hidup dimuka bumi ini hanya untuk menghampakan orang. tapi cuba fikir. anda mau putus cinta atau kehilangan bakal suami/isteri sehari sebelum pernikahan. atau mana yang anda pilih sama ada putus cinta atau diceraikan suami setelah beranak 8. seteruk-teruk perkara yang anda hadapi, ada lagi orang yang mendapat musibah maha teruk daripada anda.
aku? personally aku pernah putus cinta. dan ianya sedih. tapi anda perlu tahu juga apa yang aku dapat hasil “pemutusan” cinta tersebut. anak? owhh maaf. aku bijak diranjang. kehkehkeh.
ok. aku akan cerita secara umum. sebagai lelaki yang ditinggalkan wanita. ya. memang ianya jarang berlaku. tapi ianya kerap juga terjadi. wanita sekarang lebih berani. lebih banyak yang meninggalkan dari yang ditinggalkan.
benar atau tidak. lebih 80% wanita yang meninggalkan kita sebagai lelaki, akan menjelaskan sebab dan musabab berlakunya pemutusan cinta. u bodoh!!! u kuat jeles!!! u x hensem!!! u x banyak duit!!! u bau busuk!!! u konek kecik lemah nafsu!!! (ok. aku x pernah kena makian yang terakhir ni. betul~…) aku rasa ini adalah yang terbaik daripada berselindung atau bersorok-sorok.
pinggang aku sakit sebab main badminton semalam…demm!!! aku takde mood nak sambung. nanti2 lah. babai

         

No comments:

Post a Comment